Ontwikkel samen een succesvolle, lokale online aanpak. Meld je aan voor het retailpracticum!

De consument winkelt steeds vaker online. Maar wist je dat de consument het liefst lokaal zijn inkopen doet? Er is echter één belangrijke voorwaarde: Het aanbod moet voldoende onderscheidend zijn. Ofwel: de consument is – ook online – op zoek naar bijzondere producten die je niet zomaar overal kan vinden. Dat biedt dus kansen voor jouw winkelgebied!

Maar: hoe sluit je bij deze ontwikkeling aan? Hoe zorg je ervoor, dat een online aanbod goed past bij je doelstellingen? Hoe maak je een goede keuze voor een technisch leverancier? Om deze vragen goed te kunnen beantwoorden, heb je een stevig plan van aanpak nodig, dat past bij de situatie in jouw winkelgebied.

Ga daarom samen aan de slag met het opzetten van jullie eigen gezamenlijke online aanpak. Meld je vandaag nog aan voor het retailpracticum dat de Stadsbeweging in samenwerking met Ik Onderneem organiseert.

Tijdens het retailpracticum leer je in een vijftal sessies wat bij jullie past, maak je keuzes voor jullie winkelgebied en ontwikkel je een praktische online aanpak. Je doet het dus niet alleen, maar samen met een afvaardiging uit jouw winkelgebied. Aan het eind van deze sessies hebben jullie een online strategie in handen die aansluit bij jullie offline aanpak en kunnen jullie aan de slag.

De data waarop de sessies plaatsvinden zijn als volgt:
Sessie 1 – 11 Januari
Sessie 2 – 25 januari
Sessie 3 – 1 februari
Sessie 4 – 8 februari
Sessie 5 – 15 februari

Meld je vandaag nog aan bij Leda Koemans Hilvering of bij Rob Weiss en geef aan met welke afvaardiging je wil deelnemen aan de sessies. Wil je meer informatie over het practicum? Je leest er meer over in deze flyer.

Partners